ПЛАН
семінарів педагогів дошкільного відділення НВК №26
на 2019-2020 навчальний
рік
Дата
|
Тема
|
Відповідальні
|
|
7-11
жовтня
|
Семінар-практикум
«Спортивні ігри і вправи — ефективний засіб фізичного виховання дошкільників»
|
||
-
|
Сучасні
вимоги до організації і проведення спортивних вправ та ігор.
|
Мінаєва В.С.
|
|
-
|
Вправа
«Активне слухання»
|
Руденко Н.П.
|
|
-
|
Вправа «Коло здоров'я»
|
Плякун Ю.О.
|
|
-
|
Вправа «Емблема здоров'я»
|
Морозенко С.П.
|
|
-
|
Вправа «Методичний бумеранг»
|
Присвітла В.С.
|
|
-
|
Вправа
«Методичний дартс
|
Буркацька Н.С.
|
|
9-13
грудня
|
Розвиток у дітей дошкільного віку зв’язаного
мовлення та акторських здібностей засобами гри-драматизації
|
||
-
|
Види
театралізованої діяльності дошкільнят
|
Подлужняк В.Б.
|
|
-
|
Робота вихователя щодо підготовки до проведення
гри-драматизації
|
Сапачова О.Г.
|
|
-
|
Театралізовані
ігри як засіб розігрування
в особах літературного твору.
|
Галюк С.М.
|
|
-
|
Попередження синдрому
„соціокультурного споживача”
засобами театралізованої гри. (Вихователь-методист
дошкільного закладу. – 2013. – №9. – С. 15-19.)
|
Мінаєва В.С.
|
|
10-14
лютого
|
Формування готовності педагогів
до взаємодії з дітьми з особливими освітніми потребами
|
||
-
|
Нормативно-правова база впровадження інклюзивної освіти у дошкільних навчальних
закладах
|
Мінаєва В.С.
|
|
|
Особливості інклюзивної дошкільної освіти
|
Підгорна О.М.
|
|
-
|
Умови для організації навчання
дітей з особливими освітніми потребами в дошкільному
закладі.
|
Краснощокова Н.Г.
|
|
6-11
квітня
|
|||
-
|
Підготовка дітей до технологічних інновацій життя. (Практика роботи у
групі №6).
|
Андрущук Н.Ф.
|
|
-
|
Використання початкових науково-технічних знань у реальному житті
дошкільника. (Практика роботи у групі №3).
|
Галюк С.М.
|
|
-
|
Розвиток інтересу до технічних дисциплін. (Практика роботи у групі №4 ).
|
Подлужняк В.Б.
|
|
-
|
Підвищення впевненості дітей у своїх можливостях. (Практика роботи у групі №2 ).
|
Сєргєєва Я.С.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар