ПЛАН
роботи методичного об’єднання вихователів
дошкільного відділення НВК №26
на 2019-2020 навчальний
рік
Дата
|
Тема
|
Відповідальні
|
|
9-13
вересня
|
STREAM-освіта. Дитяче
дослідження як метод навчання дошкільників
|
||
-
|
Структура
дитячого дослідження.
|
Присвітла В.С.
|
|
-
|
Розвиток уміння
бачити проблеми.
|
Андрущук Н.Ф.
|
|
-
|
Формування
уміння здійснювати цілеспрямований пошук за допомогою запитань.
|
Левшиць Г.С.
|
|
11-15
листопада
|
Інклюзивна освіта: навчаємо і
виховуємо разом
|
||
-
|
Методичне забезпечення
діяльності педагогів в супроводі дітей з особливими освітніми потребами та
їхніми батьками (порушення зору, слуху, мовлення, інтелекту, гіперактивний
розлад з дефіцитом уваги)
|
Краснощокова Н.Г.
|
|
-
|
Індивідуалізація освітнього процесу. Адаптація і
модифікація навчального процесу. Технології інклюзивного навчання.
|
Галюк С.М.
|
|
-
|
Підгорна О.М.
|
||
-
|
Формування
психолого-педагогічної компетенції батьків, які виховують дітей з
гіперактивним розладом і дефіцитом уваги.
|
Сапачова О.Г,
|
|
6-10
січня
|
Розв’язання проблем дитячого білінгвізму в процесі
навчання російськомовних дошкільників української мови
|
||
-
|
Дитячий білінгвізм – проблема сучасності
|
Мінаєва В.С.
|
|
-
|
Особливості розвитку українського зв’язаного мовлення дітей дошкільного віку в умовах білінгвізму.
|
Галюк С.М.
|
|
-
|
Значення мови батьків в процесі формування правильного українського мовлення
дитини-дошкільника
|
Морозенко С.П.
|
|
9-13
березня
|
|||
-
|
Оздоровчий ефект степ-аеробіки.
|
Інструктор з ф-ри
|
|
-
|
Оздоровча спрямованіст роуп-скіппінгу - навантаження
помірної та низької інтенсивності.
|
Буркацька Н.С
|
|
-
|
Досягнення гармонії тіла, розуму та духу у
дошкільників за допомогою використання
хатха-йоги.
|
Подлужняк В.Б.
|
|
-
|
Занурення дошкільників в особливий світ рухів, музики,
ритму виконуючи програму горизонтально-пластичного балету.
|
Галензовська І.О.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар