МО 2019 - 2020

ПЛАН
роботи методичного обєднання вихователів
дошкільного відділення НВК №26
на 2019-2020 навчальний рік

Дата
Тема
Відповідальні
9-13
вересня
STREAM-освіта. Дитяче дослідження як метод навчання дошкільників
-
Структура дитячого дослідження.
Присвітла В.С.
-
Розвиток уміння бачити проблеми.
Андрущук Н.Ф.
-
Формування уміння здійснювати цілеспрямований пошук за допомогою запитань.
Левшиць Г.С.
11-15 листопада
Інклюзивна освіта: навчаємо і виховуємо разом
-
Методичне забезпечення діяльності педагогів в супроводі дітей з особливими освітніми потребами та їхніми батьками (порушення зору, слуху, мовлення, інтелекту, гіперактивний розлад з дефіцитом уваги)
Краснощокова Н.Г.
-
Індивідуалізація освітнього процесу. Адаптація і модифікація навчального процесу. Технології інклюзивного навчання.
Галюк С.М.
-
Підгорна О.М.
-
Формування психолого-педагогічної компетенції батьків, які виховують дітей з гіперактивним розладом і дефіцитом уваги.
Сапачова О.Г,
6-10
січня
Розв’язання проблем дитячого білінгвізму в процесі навчання російськомовних дошкільників української мови
-
Дитячий білінгвізм – проблема сучасності
Мінаєва В.С.
-
Особливості розвитку українського звязаного мовлення дітей дошкільного віку в умовах білінгвізму.
Галюк С.М.
-
Значення мови батьків в процесі формування  правильного українського мовлення дитини-дошкільника
Морозенко С.П.
9-13
березня
-
Оздоровчий ефект степ-аеробіки.
Інструктор з ф-ри
-
Оздоровча спрямованіст роуп-скіппінгу - навантаження помірної та низької інтенсивності.
Буркацька Н.С
-
Досягнення гармонії тіла, розуму та духу у дошкільників  за допомогою використання хатха-йоги.
Подлужняк В.Б.
-
Занурення дошкільників в особливий світ рухів, музики, ритму виконуючи програму горизонтально-пластичного балету. 
Галензовська І.О.

Немає коментарів:

Дописати коментар